Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Szülői értekezlet

2011.02.07. 20:57 - Mergit

Volt szülői, csak még nem írtam róla eddig. Marci pont pesten volt, amikor telefonált Kati néni hogy lesz szülői és Marciról meg Milánról (aki törpe) a csoportban lesz szó. Örültem a felvetésnek, jó így idézőjelben hivatalossá tenni a dolgokat, a szülők kell hogy tudják ha valami más, átlagtól eltérő van a csoportban. Ha akarnak kérdezni, bármit, kíváncsiskodni lehet nyugodtan, sutyorogni nem kell.

El is lett mondva először Milán, neki a szülei nem voltak ott az értekezleten, és elmondta az ovónéni hogy ők nem annyira jól kezelik ezt a dolgot, nem veszik tudomásul, és igazából nem is kezelik sehogy. Pedig kellene szerintem. Csak pár dolgot hallottam még róla de az egyik az, hogy mondta Milán hbogy én is olyan nagy leszek mint Simon! Aki az egyik csoporttársa. Szerintem nagyon jó lenne valahogy felvilágosítani őt hogy milyen különleges gyerek, ne maga jöjjön rá valamikor és akkor biztos bazi nagy csalódás érné őt egy óriási megdöbbenés...nem is tudom. Persze én is csak találgatok, nem tudhatom mi a helyes! 

Aztán jöttem én, persze bazira izgultam, pedig szívből jött amit akartam mondani, és igazából jól is beszéltem, szerintem teljesen jól körvonalaztam mi a szitu, milyen Marci, hogy és mikor derült ki, mi van a szakvéleményben, hogy nem kell speciális oviba járnia, hogyan fejlesztjük, hogy az ovónénik is kaptak képzést, és hogy abszolút képben vannak Marcit és az autizmust illetően.

Mindenki mosolygott ami nagyon de nagyon jól esett! Persze nem voltam arra készülve hogy majd kiközösítenek vagy ilyesmi, de a múltkori apuka beszólása óta azért nagyon picit tartottam a szülőktől. De cuki volt mindenki!
A Kati ovónéni mesélte milyen jól befogadják a többiek Marciékat, és mindenki szeretettel megértéssel van feléjük. Pedig van amit Marci csinálhat és a többiek nem. Pl. Marci nem mindig eszik levest, így a többiek is sztrájkolhatnának hogy ők se kérnek, de elfogadják hogy ezt csak Marcikának nem lehet.
Marcinak van egy édességes doboza, és abból is főleg ő szokott kapni jutalmat, és abból sem hisztiznek hogy kérnek a gyerekek. Ezen pár szülő meg is rökönyödött hogy az ő gyerekük ezt elfogadja és nem csinál cirkuszt. Néha nehéz is elhinni hogy ilyen jó társaságba sikerült kerülni Marcinak!

Ma alá kellett írni hogy elbeszélgettem az ovónéikkel a Marci fejlettségi fokáról. Aláírtam de azért kérdeztem róla hogy mégis mondjon pár szót mindenről ami Marcival kapcsolatos.
Marci kreatív, és együttműködő gyerök. Szívesen eljátszik más gyerekekkel, becsatlakozik legózásba, játékokba. Fest, zsírkrétázik ami nem igényel finom mozgásokat. A rajzolásnál még ügyetlen, de több fiúnál is előfordul ez. Nem kirívó. Szerepel, verset mond, beáll az előadásokba. Normálisan eszik. Nem bontja a közösséget nem zavarja a többi gyereket. Volt persze már nyafogása, de Ica néni szerint másnál még többször is előfordulnak ilyen rossz napok.
És erre nem is kérdeztem rá, magától mondta, hogy Marcit szeretik a gyerekek.

Ez a legjobb hír amit hallhattam! Mennyire szuper!!!!!

Dehát gondolhattam volna! Olyan nagyon kedves gyerek! Hát ilyen hírek vannak, ezek mennek az oviban.

Lesz farsang, és jön fényképész, élvezem ezt az egész ovi témát! Jó dolog!!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr872645344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2011.02.08. 07:55:24

Mergitkém, csak nem felnőtt anyuka vagy már? Szülői, meg farsang, meg ovis fényképezés... nem semmi!! Úristen! Tök jó lehet ezekben részt venni:o) És még szép, hogy a szülők jól fogadták a dolgokat, hiszen azért nincsen semmi nagyon kirívó Marciban. Meghát rájuk is vernék, ha valami negatívat reagálnának:o)
Nagyon jó kis értékelést kapott Marci, és tényleg tök jó, hogy szeretik a gyerekek:o)
Mergitkém, eddig minden rendben megy!
Ezután sem lesz ez másképp!


süti beállítások módosítása