Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Jó hét

2011.04.29. 21:39 - Mergit

Ez egy jó hét. Pláne a múlt hét idegbajossága után. Szó mi szó a múlt héten kaptam rendesen a stresszből, minden egyszerre, de talán így jobb is mintha elszórva kaptam volna egész hónapban mert legalább így napról napra jobban megnyekkentem de csak egy hétig, és nem az hogy idegbaj, aztán feltápászkodok, aztán megint egy nyakonvágás, megint valahogy felhozom magam, és újra. Így legalább pádló és a héten meg már élvezhettem, hogy egy láthatatlan kéz virágokkal szórja be a nisszánkót! Ezzel csak azt akarom mondani hogy egyre jobban vagyok. És hogy volt egy jó sztori a nissanról. Egyik szép tavaszi reggelen megyek dolgozni, el is felejtettem hogy nem a szokásos helyen állok mert csak nem volt hely. Beálltam ez a gyönyörű virágzó fa alá, és totál belepte a kocsit virággal. Itt nem annyira látszik, de nagyon vastagon volt beszórva virággal! Már beszállni egy élvezet volt, nemhogy elindulni! Norah Jones-t hallgatok most az eleve adott egy alaphangulatot a blues-os zongorás elemeivel, lehúztam az ablakot és gázt adtam.

A legtuttibb menyasszonyi autó nem volt ilyen hatásvadász mint ahogy én végigmentem a jókain, végig szállt utánam a sok sok virág! Én meg hangosan sikítoztam az izgalomtól annyira érdekes volt! szállt a sok rózsaszín virág! A bankba mikor beértem még a hátsó szélvédőn tök sok maradt. Hihetetlen élmény volt!

Szóval ez a hét már idilli volt.

Kezdődött a húsvéti hétvégével. Nem tudom tévedek, vagy nem én eléggé annak a pihenésnek és azoknak a beszélgetéseknek tulajdonítom hogy olyan jól kilábaltam a depresszióból aztán nem tudom mi másnak volt még szerepe, nem is érdekel. Tény hogy annyira jól sikerült a húsvét nekem!

Itt volt Mercsi, sajnos Pipi nem tudott eljönni de legalább nem kapta el a vírust ami mindenkin keresztülment. Kint voltunk a tanyán, kukoricát vetettünk, jöttek Idáék látogatóba, füvet nyírtunk kertet kapáltunk...stb.

Én egy akkorát aludtam a napon, hogy akkor minden búmat bánatomat kialudtam magamból! Eszméletlen jó volt!

Hétfőn pedig hazajött MARCI! Húsvétnak hétfőjén amikoris locsolkodni illik ilyen szép szál fiatalembernek mint amilyen ő is. Elég az hozzá, hogy egyszer-kétszer elmondtuk együtt a verset, és máris így ment a locsolkodás figyeljetek:


És képzeljétek azóta is minden nap meglocsolt! Megtalálja azt a kis üveget és már mondja is a verset. Milyen jól megtanulta nem?
Én már nem hervadok el az tuti! Ilyen fickó mellett :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr642865495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2011.04.30. 07:34:06

Jaaj de éédes! Vigyorgó fejjel néztem végig a videót, annyira aranyosak vagytok! És annyira megváltozott Marci hangja mostanában! Iszonyú aranyos! Azért nem csalódtam, hogy neki a kopasz lábát kellett meglocsolni, nehogymá vizes pizsamában kelljen utána sertepeltélni, mint anyának:o)
Örülök hogy jóra fordultak a dolgok, és ez még csak a kezdet! :o)
Tök jó h lefotóztad a kocsit!

b79andi 2011.05.03. 12:42:04

Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Komolyan!!!! Hihetelten erős, ügyes csajszi vagy! A videó alatt pedig könnybe lábadt a szemem, olyan jó titeket nézni, látni, megélni.
Maradjatok minidig ilyen nevetősek, vidámak. Mindig, mindig!!!


süti beállítások módosítása