Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Május első vasárnapja

2011.05.01. 20:17 - Mergit

Igen anyák napja. És nekem az év első olyan ünnepe ami tényleg abban a hangulatban telt amit valójában az jelent. Az Anyák Napját. Már reggel úgy indult, Mercsi felköszöntött, és ami a legjobb, én meg Mercsit. Kázé felköszöntött sms-ben aminek így is nagyon örültem, és aztán útnak indultam kimentem a piacra. Csak a virágosok voltak nyitva, de millióan. És valahogy minden virág annyira tetszett!

Tudom hogy mikor anyák napjára veszek virágot mindig annyira rajtam van minden percben a bőgés, attól is hogy anya, meg attól is hogy ez a sokféle minden korosztályú ember idősek fiatalok mind-mind anyukájuknak szeretnének köszönetet mondani, kedvükben járni hogy megünnepeljék őket - Édesanyákat.

Beültem a Nisszánkóba bepakoltam a virágokat és már indultam is. Nagy izgalomban érkeztem meg a tanyára szaladt elém a két lurkó! Anya mikor meglátta a virágokkal telerakott nissant szóhoz se jutott, először el se hitte hogy mind az övé.

Kiszálltam mondtam Marcinak hogy hoztam az ajándékot amit ide kell adjon nekünk, és hogy elmondja.-e a verset? Hát elmondta! Édes, bár én pénteken már megsírtam rajta. Ott is elmondta a verset akkor annyira új volt, kedves volt hogy már ott szakadtak a könnyeim Katika ovónéni előtt. Áh anyák napja...ez egy csodálatos ünnep!

Így hát megvolt az első igazi anyáknapi ajándékátadás verssel. Megyünk befele a konyhába, hát nézzétek mi fogad!

 

Öt körül jöttünk haza a tanyáról Marcival teljes egyetértésben nagy szeretetben ennek a hétnek a megkoronázása volt ez a szép nap! Itthon is olyan nyugodtak voltunk csendben játszottunk néha dumálgattunk, vacsoráztunk aztán már ment is Marci tojni pisilni, fürödni és akkor kezdtem a blogírást is, mert olyan ihlet jött rám! Ilyenkor mikor Marci fürdik én mindig a fürdőszobaszőnyegen ücsörgök és vagy csak nézek, vagy olvasok ilyesmi. Várom hogy megfürödjön ez a csodagyerek. Szeretek ott ücsörögni a mosógépnek dőlve.
Fürdés után szép tisztán befeküdtünk kicsit ejtőzni az én ágyamba az újonnan felhúzott friss ágyneműbe. Jaj de imádom! Marci egész nap a Robbie Williams Feel c. számát énekelte dalolászta, és most kérte hogy már rakjuk be ezt a számot. Hát beraktam neki.
Mosolyogva hallgatta, énekelte szinte végig velem együtt. Aztán még két számot. Majd elaludt már, pont gondoltam is hogy ma a sok anyáknapi versben olvastam: Tündérmeséket meséltél ágyam szélén, hát én meg Robbie Williams számokat éneklek altatásul. Annyira élvezte totál ellazult mosolygott végig ölelkezve ringattuk egymást.

Ez olyan tökéletes pillanat volt! Aztán lassan eljött az alvás ideje, bevittem a tejet tök jót játszott addig a két új markolójával a földön mondtam hogy itt a tej jöjjön, és fél perc után jött is, ez hihetetlen! Persze nem engedett el, mondta kapcsoljam ki a zenét és bújjunk össze. Anyáknapja alkalmából muszáj volt engednem neki, de mondtam hogy csak ma. Egymás mellé feküdtünk cumisüveg és mire lement az adag, már aludt is!

Szép nap volt ez a mai!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr92870085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercsi 2011.05.02. 07:45:19

Jaj de jó volt Nektek! És mi volt az ovis ajándék? Örülök, hogy ennyire boldog volt az anyák napjátok! És olyan jók ezek a közös pihenéseitek... Nagy az összhang, irigylésre méltó! :o)

anyeg 2011.05.03. 06:53:13

Nagyon szép Anyák napja volt! Én is olyan változatos köszöntéseket kaptam, h most is elérzékenyülök mindegyiktől! Köszönöm nektek!

PÍpike 2011.05.03. 13:08:22

Jaaj de édesek vagytok!
Nagyon jó volt olvasni!
Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű napon!


süti beállítások módosítása