Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Reggeleim

2010.11.19. 06:22 - Mergit

Ezen az őszön megszoktam, hogy így alakulnak a reggeleim hajnalok hajnalán:

Vicces mert mostanában anyával versenyezünk azon, hogy ki kel fel hamarabb, és ki lesz narancssárga a gmailen addigra amíg a másik bekapcsolja magát. Persze ez nem egy igazi verseny, csak jókat szoktunk nevetni rajta és szivatjuk a másikat vele.

Egyébként meg lefőzöm a kávémat, meghabosítom a tejemet, ez egyébként a Jókai hozzátartozója, mert se pesten se a tanyán nem volt ilyenem, és most meg csak ezzel a habos tejjel iszom a kávémat, és imádom!!!

És akkor indulhat a nap.

Szeretek itt felkelni egyébként! Egyre szépül és otthonosodik a lakás, és még annyi de annyi ötletem van! Csak most kiürült a pínztárca, de lesz az majd! Jövőre folytatom a csinosítgatást.

Jaaj egyébként leszek szabin november utolsó hetében ami átmegy decemberre, és ma az pattant ki az agyamból, hogy megcsinálom a hetes tisztítókúrát. Csak ne múljon már el ősz colon hidroterápia nélkül! Na jó nem ez a lényeg, de tényleg hiányozna ez az idei megtisztulás. Kicsit úgy érzem újra kell indítanom magamban az egészséges életmódot is, mert most lekerült róla a hangsúly. És nem szeretem mikor lekerül. Mi mindig olyan jókat jó minőséget szoktunk enni, most meg ovis kaja, és bankos kaja.

Nem is rendeltem jövő hétre. Marcira mondjuk nincs ráhatásom de egy az hogy ott nem sokat eszik, kettő meg hogy legalább itthon full egészségeset kell adnom neki. No ez most nekem a cél. És a tisztítókúra? Ízlelgetem. Addig még van 1 hét. Szerintem nem hagyom ki!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr822458556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2010.11.19. 06:49:19

Ez a fotó igazi kellemes,meleg,meghitt,finom fotó,a jó kis habossal,szép ágyneművel,meleg fényű lámpával,no és persze az internet! Az eddigi "reggeli csúcs" 4.13-kor volt,biztos voltam benne,h alszol még,csak bekapcsolva maradtál,és nem!
Jókat nevettünk hajnalok-hajnalán!
Tisztítókúra még aktuális,nincs még igazi hideg,de már lehet,h nem sok híja,szóval akkor induljon! (csak ne ezen a hétvégén,amikor a tanyára jöttök..._o)) Szerintem meg a tisztítókúra,a rendszeres tavaszi-őszi méregtelenítés fiatalít! Úgyhogy vigyázz,friss autótulajdonos,elvehetik a jogsit kiskorú! :o))

b79andi 2010.11.21. 16:00:06

nyami, az a habos kávé .... hmmmmmmmmm!!! Jó neked, hogy ilyen könnyen megy a korai kelés. Nekem Erik már sokszor ötkor kukorékol, de én mint a mosott sz ... úgy kelek. Pedig jót alszom, eleget és keveset kelek közben is, de valami mégis hibádzik. Nem értem!!!


süti beállítások módosítása