Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Ilyen egy szar napot!

2011.03.21. 19:07 - Mergit

Hát én nem tudom mi van a levegőben de ma tényleg minden összejött.

Kifizetés helyett megint befizetést könyveltem, és megint kurvára meghurcoltak a bankba. Én eddig azt hittem hogy a fiókvezetőnek ki kellene állni a dolgozók mellett, ez itt nagyon nem így van.

Megint mint valami rendőrségi ügy olyan kihallgatáson voltam, minden szót felírtak jegyzőkönyvbe vettek amit mondtam, és még tanú is volt. Ha nem lenne ilyen szar kedvem, azt mondanám röhejes. Főleg ha valaki még tudja is hogy mennyire könnyű ezt a két tranzakciót technikailag felcserélni. Kár nem érte a bankot, természetes, én viszont aggyon vagyok taposva annyira nagy hibát követtem el, jóhogy nem tartóztattak le, vagy nem vettek előzetesbe legalább. Áh...

Aztán nézem nem fogadott hívás, Ica ovónéni. Na görcsberándult a gyomrom, visszahívtam, mondja hogy Marci lázas. Szerintük. Na, a kihallgatásról rohanok az oviba, még épp beértem fél 6 előtt, az ovónéni fogad, jó hogy jövök. Lepergett előttem minden, hogy Marci olyan beteg hogy el kellett különíteni, de szerencsére csak wc-zett, és nem engedett oda senkit és nem szállt le a wc-ről. kihúztam a függönyt, megkönnyebbült. Nem szokott az oviban nagyvécézni, ez már nagy baja volt, ráadásul a zárós csoportban. Hát azt sztem még soha. Lepisilte mindenét, gyorsan levettem. Feltöröltem a követ, akkor negyed óra múlva leszállt. Addig sírt, tényleg tök forró volt. félmeztelen felvettem elvittem a mi csoportunkhoz átöltözni. Sír, hogy vegyünk tisztát mondom persze! Szerencsére mindenből volt váltóruha, felöltöztünk sírás, csak úgy. Mindenért sír. Előttünk lehetett felmosva, és ahogy a lábát letette tök víz lett a zoknija. Az egyik csizma már rajta volt, de az is vizes lett. A másik zoknit azonnal levette, szerencsére a másik zokniból csak az egyiket pisilte le. De így meg különböző színű zoknikba volt, az nem lehet! Vegyük le mind a kettőt.

Anya szárítja a zoknikat, dörzsöltem mint állat. Szakad rólam a víz, Marci annyira sír hogy nem igaz, és egyre pirosabb az arca, izzad, egyre forróbb. Mondom ne sÍrj, hiszen édesem mindjárt megszárad! Megszáradtak a zöknik, felkapom És hazajövünk. Itthon gyorsan tej, és lefekszünk, el is aludt hatkor.

Szorongatom, nézem lázas-e? Egyszer úgy érzem igen, máskor hogy nem. Szépen alszik, nem tudom mi lesz holnap. Ha nem megyek be, nem is tudom...vágom magam alatt a fát. Nem elég hogy elkönyvelek, még havonta táppénzre is megyek, totál szar munkaerő vagyok.

Marci miért lázas? Nem lehet hogy ennyi idő alatt megfázott! Mi a baja? Egy hét után most jött haza pestről, ott jól érezte magát, Rozika szerint nem is nyafogott. Bár ezt kétlem, mert Rozikának hurcolnia kellett őt mindenhova a 20kilójával karban. Nem hiszem hogy nem hisztizte ki. Nálam is bepróbálta hogy ő nem tud járni.

Környezetváltozás vagy mi? VAgy megérezte hogy én totál kivagyok? Vagy mert tegnap fél 11-kor aludt el este és ma már fél 8-kor felkelt és fáradt kimerült volt? Nem tudom! De valahogy ez nekem lelki, és nem betegség. Nagyon izgulok. Mi van vele? Most akkor beteg? És mi lesz holnap? Nem tudok intézni most semmit. Annyira nullának érzem magam. Na talán egy óra múlva többet tudok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr1002759980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PÍpike 2011.03.21. 23:35:24

Jézusom!
Ez valami nagyon szörnyű!
Csak kinövi egyszer ezt a beteges korszakot!
Mint az én asztmám!
Hidd el holnap minden rendben lesz!
Nagyon szoritunk!!!
Millio puszi

anyeg 2011.03.22. 14:09:07

A tavasz első napján, még egy utolsót rúgott a tél! Jó nagyra sikerült neki!
Egy napra ennyi minden azért! Hogy lehet ezt már kibírni!!!!
Csatlakozom Pípikéhez: minden rendben lesz! Az tuti!


süti beállítások módosítása