Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

LOVASTERÁPIA

2011.01.08. 12:39 - Mergit

Tegnap már bereklámoztam Marcinak a lovastanyát és a lovaglást, elalvás előtt meséltem neki róla, mert nyár végén már voltunk lovagolni. Már este el akart indulni; de mondtam hogy még alszanak a lovak ilyen sötétben, majd reggel elmegyünk.

No így is lett, reggel már monta hogy ébresszük fel a lovakat.

Elindultunk a lovastanyára, odaérünk, egy szál autó se volt előtte, megint azt éreztem mint nyáron, hogy itt senki nincs és főleg nem lovasterápia. A kutyák ugattak így kijött Misi, még jó hogy ismerjük őket, mert kiderült hogy nem lesz ma semmi, mert lebetegedett reggelra a nőci aki tartja a terápiát.
De ha akarunk akkor Marci mehet lovagolni! Mondtam hogy persze hogy akarjuk, eljövünk és még fel se ülhet a lóra...na ezt ne. Bementünk nézegettük a lovakat, Marci nagyon bátran és érdeklődően nézegette a lovakat, jobban tetszettek neki mint a kutyák akik körülöttünk ugrándoztak. Még ott a "karámba" (vagy mijaz) Misi fel is ültette a Tündér nevű lóra, akin Marci ilyen magától értetődően gyönyörűen ült. Már a múltkor is kivoltam rajta hogy ülhet ilyen előírásszerűen ülni a lovon, most sem volt ez másképp.
Délcegen lovagolt egy negyed órát Sanyival (!) akinek külön örültem. Hogy Sanyi. Merthogy a Sanyi név nálunk már szállóige. Igaz eddig egyet se ismertünk, de mostmár helyére kerültek a dolgok :)

Marci nem akart leszállni, két utolsó kör volt a végén mondtam Misinek hogy majd ő mondja hogy akkor lehet leszállni, mert egész az elejétől kezdve Misi volt a falkavezér, mondtam hogy fogja meg a Misi bácsi kezét és innen akárhova mentek végig fogta a kezét. És ki vagyok én hogy csak úgy belepofázzak a más dolgába, hát Misi bácsi ültette fel, majd ő is veszi le. Milyen apróságok! Mikor megállt a ló, mondta neki Misi hogy símogassa meg a szőrét, megsímogatta, és egy kicsit ütögesse meg de ilyen szeretetből, mert így szokták a lovaknál. Marci leutánozta mosolygott ezerrel, aztán Misi nyúlt fel érte, és Marci már jött is le mint a kisangyal. Mennyire intelligens!

Így akkor ennyi volt a lovasterápia, de majd jövő szombaton hátha találkozunk is a rendes terápiás nőcivel is.
Nekünk egyébként semmi kifogásunk nem volt a mai meghiúsult lovaglás ellen sem!

Ugye Bakító?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr662569390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2011.01.08. 13:52:25

Marci mindig meglep! Mennyire jó fej! Sokszor előrevetítek vmit (helytelen),hogy majd erre Marci hogyan reagál és tutira meglep,és többnyire pozitívan! Pl.ez,hogy miként lehet majd leszállítani a lóról,persze Anya esze vág és tudja már,h itt Misi bácsi a kód! És gyönyörűen megoldva!
Meg hát micsoda született lovas!
Nagyon boldog vagyok,h így megüli a lovat gyerkőc! Ezt tényleg csinálni kell! Most már mindig! :o))

PÍpike 2011.01.08. 18:05:45

Először is nagyon tetszik a blog háttere!!!
Úristen de aranyos lehetett ahogy ott nagy délcegen lovagol!
Van a Szidi koleganőm ö is nagy lovas és neki is ez volt az elsö gondolata h meggyógyítja!
Csak így továb!!

Mergit 2011.01.08. 18:10:49

@PÍpike: Mostmár igazán kíváncsi vagyok erre a Szidire! Olyan jókat mond, meg kérdez...ahogy a szócsőtől hallom!
Mikor hívod le csabára?
Köszi a kommenteket annyira jó!!!

Mercsi 2011.01.10. 09:30:06

Fotót nem csináltál Mergitkém???
Úgy megnézném Marcit, ahogy lovagol, meg megsimogatja a lovat:o)
Nagyon büszkék vagyunk rá!!!


süti beállítások módosítása