Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

HAJVÁGÁS GEG

2010.10.25. 21:25 - Mergit

Nem fogjátok elhinni mi történt!

Ma apa nálunk volt, mert KisMarcit ő hozta haza oviból, és ő is vitte el. Már egyébként is le akartam vágni a haját, mondtam Marcinak hogy vegyük elő a hajnyírót. Már szaladtunk is a komódhoz, elővettük és ő akarta hozni. Tatának elkezdtük nyírni a haját, Marci nyírta le a feléig. Aztán leült, és mondja, hogy az övét is vágjuk le.

Mondom micsoda? Vágjuk le a hajadat? Mondja vágjuk le a hajamat. De közben éreztem hogy fél, tökre eszembejutott hogy a legnagyobb imádatok mögött néha a legnagyobb félelmek rejtőznek. Mintha le akarta volna győzni önmagát. Közbe míg apának vágtam a haját, még megkérdeztem egyszer kétszer hogy tényleg ezt akarja-e, de mindahányszor igent mondott.

Aztán apa kész lett ő meg beült a fodrász székbe. Édes drágámnak elkezdtem nyírni a haját és ügyesen tűrte. Még soha nem volt ilyen! Éreztem azért rajta hogy nem valami komfortos ezzel a helyzettel de akkora önuralmat tanusított, hogy gyönyörűen levágtam a hajacskáját.

Aztán felmagasztaltam az égig, kérdeztem milyen ajándékot szeretne? Mondta, hogy egy Verdás ajándékot szeretne.

Nem semmi!

Mostanában nem nagyon alszik el az oviban, és este megbeszéltem vele, hogy ha holnap alszik délután, akkor holnap két mesét fogok neki olvasni. Kíváncsi vagyok mennyire fog hatni, mert valahogy úgy érzem egyre okosabb és egyre több mindent meg tudok vele értetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr622398791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2010.10.28. 18:55:35

Mennyit változik,okosodik! Eddig mindig könnyesre sírta magát a hajvágástól,már meg ő kéri és tűri hősiesen!
Ez tényleg nem semmi! Meg a Verda sem,van ízlés! :o))

Mercsi 2010.10.28. 19:43:21

Kár hogy nincs egy fotó a nagy nyiratkozásról, biztos olyan édes lehetett, ahogy tűrte a dolgot! Hát igen, ez nagy taktika, bár tudom, hogy nem annak volt szánva!
És valami fazont nyírtál? :o)


süti beállítások módosítása