Bakító

Petőfi Sándor: Arany Lacinak Laci te, Hallod-e? Jer ide, Jer, ha mondom, Rontom-bontom, Ülj meg itten az ölemben, De ne moccanj, mert különben Meg talállak csípni, Igy ni! Ugye fáj? Hát ne kiabálj. Szájadat betedd, S nyisd ki füledet, Nyisd ki ezt a kis kaput; Majd meglátod, hogy mi fut Rajta át fejedbe... Egy kis tarka lepke. Tarka lepke, kis mese, Szállj be Laci fejibe.

Friss topikok

  • PÍpike: Jaaj de édesek vagytok! Nagyon jó volt olvasni! Remélem jövőre együtt lehetünk ezen a gyönyörű nap... (2011.05.03. 13:08) Május első vasárnapja
  • b79andi: Istenem Mergit!!! Olyan szépek vagytok! Én olyan büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek titeket!!!! Ko... (2011.05.03. 12:42) Jó hét
  • Mercsi: Jaj annyira jól néz ki az a kép ahol Marci az ágyban ülve vigyorog... az egész olyan jól néz ki! É... (2011.05.02. 07:46) Szombat reggelek
  • Mercsi: Hát tényleg nem egy díjnyertes fotók, mi jobbat fotóztunk volna, nem? Hát öcsém ennyi érzékük ne l... (2011.04.16. 07:29) Oviképek
  • Mercsi: Hát ez nagyon jó ez a dvd! Marcinak van kitalálva, aki már pici korában is úgy tanulmányozta a sze... (2011.04.16. 07:26) Elefántos

Linkblog

Marci szobájában...

2011.02.27. 20:04 - Mergit

Itt fekszem én is, ő meg már alszik fél tej alatt kidőlt. Ma nem aludt délután, de a héten egyébként minden nap elaludt. Nem is csoda.
Keddre hajnal háromkor átjött hozzám tűzforrón, lázasan. Azóta betegeskedett és mostanra úgy érzem már meggyógyult. Mára fogyott el az antibiotikum is.

Szóval átesett  a tűzkeresztségen, volt ráadásul egyébként anyával doktornéninél, aki felírt neki ilyen gyógyszert így először életében akkor végigszedtünk egy antibiotikum. Így jártam egyébként aztán én is, és tegnapra anya is. Végül mindhárman beadtuk a derekunkat a fölsőbb kémiai erőknek és bevettük a pirulát. Mindegy! Nem lesz ebből rendszer, de én már komolyan mondom nem láttam ebből más kiutat. Innen csak megpróbálni megtartani, az se lesz egyszerű, de meggyógyulni magunktól, az valahogy most nem jött össze.

Marci is dec. óta kisebb nagyobb megszakításokkal, én pedig folyamatosan végig beteg voltam. Remélem mostmár vége!

Egyébként hősként vette be ezt a folyadékot pedig volt olyan édes...mintha tömény édesítőszert nyomtam volna a szájába. Előszörre még öklendezett is a drágám!

Most mindhárman itt vagyunk a jókain, anya is csatlakozott, ő van az én szobámban én pedig Marcival az övében. Nagyon jó itt!

Gyógyulunk!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakito.blog.hu/api/trackback/id/tr852695715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PÍpike 2011.03.01. 19:48:02

Akkor jó gyógyulgatást nektek,együtt érzek,ma rajtam is kijött az orrfolyás is!
Millio puszi nektek!

anyeg 2011.03.02. 06:13:30

Köszönöm a gondos,szeretetteljes ápolást! Jólesett a kényeztetés,pedig te is csak 1-2 nappal voltál jobban! Kívánságaim túlteljesítve!
Azért a kávé hiányzott :o)) No nem,kávé az volt,bármikor,csak az íze hova lett??? A jó kis kávébácsi! A ma reggelit is csak tologatom....


süti beállítások módosítása